Продавець Інтернет-магазин "3G Iнтернет Cвiт" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1849 відгуків
+380 (99) 777-79-45
+380 (96) 777-78-45
+380 (63) 888-82-84
+380 (50) 888-82-94
площа Інженерна, 1, офіс 507, Запоріжжя, Україна
3g-internet-svit
Залишити відгук

Гарантія

Порядок гарантійного обслуговування технічно складних електричних приладів

Шановний покупець!

Дякуємо вам за покупку в магазині 3g-internet-svit. Наша компанія зацікавлена в тому, щоб товари і продукція, поширювані через дилерську мережу, повністю відповідали Вашим запитам. Однак, якщо виникнуть які-небудь проблеми, для отримання максимально якісної і швидкої допомоги в їх усуненні, переконливо просимо Вас звернутися безпосередньо в наш Сервісний Центр.

Акцентуємо Вашу увагу на тому, що гарантія на товар становить від 14 днів до 12 місяців відповідно до категорії, до якої цей товар відноситься. А саме:

GSM модеми та роутери – 12 місяців.

Репітери – 12 місяців

Зарядні станції – 6 місяців.

Щоб уникнути непорозумінь, просимо уважно вивчити правила використання товару, викладені в експлуатаційних документах, умови гарантійних зобов'язань, та перевірити правильність заповнення гарантійного талона-товарного чека. Гарантійне обслуговування здійснюється тільки при виконанні правил, викладених в експлуатаційних документах.

Протягом гарантійного терміну покупець має право на безоплатне технічне обслуговування товару, а у разі виявлення виробничих дефектів або недоліків товару – на безкоштовний ремонт.

У разі, якщо товар експлуатувався з порушенням встановлених правил, або споживач не виконував рекомендацій виробника і Сервісного центру, ремонт проводиться за рахунок покупця.

Щоб прискорити процес гарантійного обслуговування при Вашому зверненні до продавця або в Сервісний центр, Вам необхідно мати при собі:

- сам товар,

- документ, що підтверджує факт оплати товару,

- повний комплект упаковки для нього.

Тільки при дотриманні цих умов гарантійні зобов'язання підлягають виконанню.

Після звернення покупця, на підставі Закону України «Про захист прав споживачів» фахівці Сервісного центру проведуть експертизу та первинну діагностику товару для встановлення характеру виявлених недоліків і причин їх виникнення протягом 15 робочих днів. При відсутності порушень правил експлуатації товару буде проведений безкоштовний ремонт, технічне обслуговування. Термін закінчення ремонту (виконання робіт) не більше 5 днів з моменту надходження запасних частин.

При періодичному характері заявленого дефекту, початком роботи по його усуненню вважається день прояву дефекту в сервісному центрі.

Інформація про проходження гарантійного ремонту, або його продовження, може надаватися за допомогою email, SMS, пошта.

Умови гарантії

1. Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті у разі:

- порушення збереження гарантійних пломб,

- наявності механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб,

- наявності у виробі будь-якої рідини або слідів її дії,

- наявності всередині виробу сторонніх предметів, комах або слідів їх дії і життєдіяльності,

- порушення правил використання, викладені в експлуатаційних документах,

- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкції або схеми товару.

- в прошивку або програмне забезпечення вносилися зміни з боку клієнта без узгодження з сервісним центром магазину.

2. Гарантія також не покриває наступні несправності:

- випадкові пошкодження (дефекти, завдані клієнтом),

- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ),

- пошкодження, викликані будь-якою рідиною,

- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в мережі,

- пошкодження, викликані неправильним підключенням електромережі,

- пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів,

- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації/

3. Ця гарантія не діє, якщо буде вилучений або змінений серійний номер товару.

4. Дія гарантії не поширюється на аксесуари (акумулятори, з'єднувальні шнури, блоки живлення тощо)

5. Дія гарантії не поширюється на стоковий товар (refurbished, stock, бо), визначати терміни повернення на такий товар продавець залишає за собою. При покупці даного товару дізнавайтеся умови у менеджера.

6. Виробник гарантує термін служби даного товару тотожне гарантійного терміну.

7. Дія гарантії не поширюється на природний знос товару.

8. Настройка, установка і підключення товару, що описані в документації на товар, здійснюється силами самого покупця.

9. Дія гарантії не поширюється на пристрої, в прошивку чи програмне забезпечення якого вносились зміни з боку клієнта без узгодження на це нашого сервісного центру.

10. Згідно з визначенням, п. 35 «Порядку гарантійного обслуговування технічно складних електричних приладів» введених у дію постановою КМ України №506 «Роботи з технічного обслуговування виробу, які проводяться без розбирання корпусу, ремонтом не є за визначенням, а отже, не можуть бути підставою для обміну товару». Виходячи з цього, заміна виробу, в якому для відновлення працездатності потрібно тільки оновлення програмного забезпечення, неможливо.

*Примітка: у спірних питаннях сторони керуються положеннями чинного законодавства України.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner